Miasta, w których organizowane są zawody spod znaku IRONMAN, zyskują podwójnie. Zwiększona aktywność gospodarcza wpływa na wzrost dochodów podatkowych. Z kolei duża liczba informacji medialnych powoduje, że miasta dostają kampanie promocyjne warte miliony. To wnioski z raportu Deloitte przygotowanego na zlecenie agencji Sport Evolution.

Źródło: Raport Deloitte "Wpływ ekonomiczny organizacji zawodów z cyklu IRONMAN Poland w Warszawie, Krakowie i Poznaniu"

Źródło: Raport Deloitte "Wpływ ekonomiczny organizacji zawodów z cyklu IRONMAN Poland w Warszawie, Krakowie i Poznaniu"

Fot.: Bartek Zborowski / Sport Evolution

Żródło: Raport Deloitte "Wpływ ekonomiczny organizacji zawodów z cyklu IRONMAN w Warszawie, Krakowie i Poznaniu"

Żródło: Raport Deloitte "Wpływ ekonomiczny organizacji zawodów z cyklu IRONMAN w Warszawie, Krakowie i Poznaniu"

Żródło: Raport Deloitte "Wpływ ekonomiczny organizacji zawodów z cyklu IRONMAN w Warszawie, Krakowie i Poznaniu"

Fot.: Bartek Zborowski / Sport Evolution


