We wtorek, 2 grudnia o godzinie 14.00 ruszyły zapisy na IRONMAN 70.3 Gdynia. Poza głównym wyścigiem, chętni mogą się także rejestrować do startu na dystansie olimpijskim - indywidualnie lub w sztafecie.

IRONMAN 70.3 Gdynia 2015 - pierwsza edycja zawodów / Fot. Sportografia.pl / Sport Evolution

IRONMAN wraca do Gdyni. Najsłynniejsze zawody triathlonowe na świecie znów zaczarują klimatem
Gdynia ma szczególne zasługi dla rozwoju polskiego triathlonu na przestrzeni ostatnich 10 lat. Powrót, po roku przerwy, zawodów IRONMAN 70.3 Gdynia ma sprawić, że do tej historii zostaną dopisane kolejne rozdziały. Najbliższa edycja, zaplanowana na 19 lipca 2026 roku, bę...
Czytaj więcej
Progi cenowe i limity miejsc
- Pierwszy próg cenowy - 250 miejsc - 310 EUR
- Drugi próg cenowy - 250 miejsc - 325 EUR
- Trzeci próg cenowy - 250 miejsc - 340 EUR
- Czwarty próg cenowy - 250 miejsc - 360 EUR
- Piąty próg cenowy - 250 miejsc - 380 EUR
- Szósty próg cenowy - 250 miejsc - 400 EUR
- Pierwszy próg cenowy - 100 miejsc - 120 EUR
- Drugi próg cenowy - 100 miejsc - 130 EUR
- Trzeci próg cenowy - 100 miejsc - 140 EUR
- Czwarty próg cenowy - 100 miejsc - 150 EUR
- Piąty próg cenowy - 100 miejsc - 160 EUR

Fot.: Bartek Zborowski / Sport Evolution
Kto nie czeka, ten zyskuje
- Gwarancja miejsca na liście startowej - nie warto zwlekać z decyzją, później może zabraknąć miejsc.
- Niższa opłata startowa - cena pakietu startowego wzrasta wraz z liczbą zapisanych zawodników. Warto zapisać się w niższym progu cenowym.
- IRONMAN Flex90 Early Entry Benefits - globalna polityka IRONMAN, dająca większą elastyczność przy rezygnacji ze startu zawodnikom, którzy zapiszą się w ciągu pierwszych 90 dni od uruchomienia rejestracji.
IRONMAN, czyli korzyści dla lokalnej gospodarki

IRONMAN napędza gospodarkę. Najsłynniejsze zawody triathlonowe na świecie przyniosły polskim miastom i regionom ponad 41,5 miliona złotych wymiernych korzyści
Miasta, w których organizowane są zawody spod znaku IRONMAN, zyskują podwójnie. Zwiększona aktywność gospodarcza wpływa na wzrost dochodów podatkowych. Z kolei duża liczba informacji medialnych powoduje, że miasta dostają kampanie promocyjne warte miliony. To wnioski z r...
Czytaj więcej

